معرفی سایتها ,اپلیکیشن و سرویسهای کاربردی

معرفی سایتها ,اپلیکیشن و سرویسهای کاربردی

معرفی سایتها ,اپلیکیشن و سرویسهای کاربردی

معرفی سایتها ,اپلیکیشن و سرویسهای کاربردی

سلام به همگی

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۱۴ ب.ظ
سلام به همه ی کاربرای محترم 
من اشکان سفالی 15/5 ساله و علاقه مند به دنیای اینترنت 
من از 12سالگی به شروع به گشت زنی در اینترنت کردم و از اون موقع خیلی دوس داشتم یه وبلاگ بزنم ولی بخواطر درس و مدرسه نتونسم 
اینکارو کنم.امروز این وبلاگ رو به اسم 1presenter یا یک پیشنهاد کننده ساختم تا بتونم با معرفی سایتهای کاربردی و جالب و همچنین 
اپلیکیشن و سرویسهای کاربردی و البته اموزش کار با انها بتونم کمک ناچیزی به دنیای وب ایران کنم 
امیدوارم با کمک نظرات,پیشنهادات , انتقاداتتون به پیشرفت وبلاگ خودتون,1presenter, کمک کنید
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۰
اشکان سفالی

معرفی وبلاگ 1presenter

نظرات  (۷)

۱۱ فروردين ۹۲ ، ۱۵:۵۹ مهرداد ختوان
سلام اشکان جان، من مهرداد هستم از سایت onever
تبریک میگم وبلاگ خوبی ساختی و هدفت هم عالیه
اگه کمکی خواستی میتونی آیدیم رو اد کنی

موفق باشی
پاسخ:
مرسی اقا مهرداد 
لطف دارین

مر30 از حضورتون بازم سر بزنید خوش حال میشم

منتظر گل بارونی شما

پاسخ:
بابت نظرتون ممنون
۲۹ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۳۲ فاطمه {گل دختر}
ممنون شمالطف دارین

ممنون که اومدید

 

alan yani chiiii???????????????????
سلام
شرمنده دیر سر زدم درس و مدرسه هست دیگه...
موفق باشیدددددددددد
پاسخ:
خواهش میکنم ابجی
شما هم موفق  باشید
۱۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۲:۵۸ سیده فاطمه میرباقری
با سلام
خیلی عالیه... امیدوارم موفق و ثابت قدم باشید.
جواب پرسش شما به ایمیلتون ارسال شد.
هر کمکی از بنده بر بیاد یقیناً دریغ نخواهم کرد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی